به منظور حفظ حقوق مشتریان، امکان مرجوع نمودن کالا تا یک هفته پس از دریافت آن وجود دارد، به شرطی که بسته‌بندی کالا باز نشده و محصول استفاده نشده باشد.

در صورت تطابق با این شرایط، لطفاً با پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم برای بازگشت کالا به شما ارائه شود.


توجه: در صورتی که مشتری به توضیحات، کاربردها و عکس‌های موجود در سایت توجه نداشته باشد و این اشتباه از طرف مشتری باشد، هزینه ارسال به مشتری عودت نخواهد شد و فقط بعد از دریافت محصول مرجوع شده هزینه محصول به شرط سلامت کالا و بسته بندی به طورکامل پرداخت خواهد شد. اما در صورت مشکل محصول، خرابی یا موارد مشابه از طرف نوک‌شاپ، محصول مجدداً ارسال شده و مرجوعی با هزینه مجموعه انجام می‌شود.